29 aprilie 2015

Porumbul ideal...

       

          Mereu am fost adeptul ideii ca lucrul facut in casa este mai bun decat multe alte produse   asemanatoare din comert. Din acest motiv am ales sa imi pregatesc singur momelile cu care, sper eu, voi incanta gusturile fine ale crapilor.
          Din punctul meu de vedere, porumbul a fost si inca este  momeala preferata atat de pescari cat si de pesti.
          Fara sa o mai lungesc voi trece direct la subiect. Reteta, pe care eu o folosesc in prepararea porumbului, la care am avut cele mai multe rezultate este cea pe care o voi prezenta mai jos. Tin sa mentionez faptul ca este o reteta simpla si necesita o suma modica de bani.

          Pentru inceput, avem nevoie, bineinteles, de porumb, materia prima din care urmeaza sa preparam o delicatesa "crapeasca". Alegem boabele mai frumoase si le punem sa fiarba. Dupa 30-40 de minute. in functie de cat de tari au fost boabele, le vom lua de pe foc si le vom lasa putin sa se raceasca (sa isi traga sufletul...).
      Urmeaza sa dizolvam aditivul sau esenta pe care vrem sa o adaugam in putina apa calduta. 
   Dupa aceea  lasam amestecul cam 5 minute timp in care amestecam in permanenta... Il adaugam peste porumbul aflat in borcan pana la umplere.  


    Pentru realizarea acestui borcan, am folosit nectar de porumb cu aroma de tutti frutti.
    Din punctul meu de vedere este cea mai buna reteta, la care crapii cu siguranta nu pot rezista.                           



         O reteta la fel de buna pot spune ca este cea in care  esenta de capsuni este elementul principal al produsului finit.



  Cu acest produs nu am avut prea mult succes la peste. Totusi, optimist fiind, cred ca in zilele acelea am avut eu ghinion... Cu toate acestea nu pot sa nu va recomand acest produs deoarece o zi nu se potriveste cu alta, iar nada folosita intr-o zi nu putem sti cu certitudine ca va functiona la fel de bine si urmatoarea zi.        Asadar il puteti incerca cu incredere, nu aveti nimic de pierdut.

  

                    Acestea fiind zise, va urez fir intins !!!!



       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu